onsdag 15 oktober 2008

Onsdags kväll på sönnhörva

hej hej vi sitter nu här på sönnhörva och funderar lite på vad dagens inlägg ska handla om.
Vi har nu tänk väldigt länge och kom fram till att de ska handla om vad vi gör "mycket intressant".

Jag (ungen) ska nu säga vad jag ser.
Åt höger ser jag billy som kryper på ett golv för att få ihop ett bord med hjälp av Iffe.
Åt vänster ser jag albin som sitter och pratar i telefon och kommenterar vad folk gör.
Rakt fram ser jag en tv med någon blond kärring i som tror hon är något

Hej hej nu har jag (Billy) fått tag i datorn. som ni redan läst så har vi funderat mycket på detta inlägg. så jag ska bara svammla lite. i år ska ungen och jag hugga en gran ihop den ska vara som en riktig disney gran en sånn som musse klär. vi har även den senaste veckan diskuterat om alkohol vid juletid. ska man dricka vid julen eller är det en nykter högtid? Vi har inte kommit fram till något bra svar. en annan sak vi också diskuterat är ska man bara vara med familjen? eller kan man fira med sina vänner också? våran åsikt är att man firar först med familjen och sen supa sig full med vännerna. det kan väl ingen ha ont av? lämna gärna kommentarer på er syn på saken

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag håller helt med er. Familjen först sen släcka sin törst

Anonym sa...

Nykter högtid???? :O i helvete heller!!

Anonym sa...

joda