onsdag 1 december 2010

Första December

Första dagen i Vintermånaden nummer ett: DECEMBER!!!

Snön faller enligt uppgift över hela landet, till fördel för alla snöälskare där ute. Idag är dessutom en stor dag på så sätt att Julkalendrarna på tv och radio drar igång med sina första avsnitt, och som oberoende bedömare kan jag väl säga att jag har en riktigt bra känsla inför det här årets Julkalender. Det påminner vid en första anblick om Mysteriet på Greveholm, som ju är en av de bästa julkalendrarna någonsin.

Äntligen har producenterna lagt ner lite energi på julkalendern, skrivit ett hyggligt manus och inte, jag upprepar INTE, gjort något med tecknade figurer eller strumpdockor. Känns bra.
Missat första avsnittet? Du hittar första avsnittet här.

Radions Julkalender är jag inte rätt man att bedöma, men det känns som något man kan lyssna på utan att känna att man slängt bort en kvart i onödan. Lyssna här.

Och så har vi den sista goda nyheten för idag: Julradio.se ligger uppe igen! In och lyssna alla glada!

mvh Linus

2 kommentarer:

Benny sa...

Fantastiskt bra att bloggen äntligen börjat uppdateras! Nu väntar jag med spänning på recept, pynttips och jullekar!

Anonym sa...

Vilket datum är Julafton?